○ Bludný kruh ○

01.07.2019 09:35

Som vo fáze kedy som pochopila že z tohto bludného kruhu niet cesty von. A nech si vraví  kto chce čo chce. S PPP jednoducho žijem už 8 rokov a neverím že niekedy sa dokážem odpútať. Táto ¨diagnóza¨ už je vo mne hlboko zakorenená. Veľa krát som sa zo všetkých sil snažila vzoprieť... Stalo ma to veľa  času (1 rok v nemocnici dokopy presne), veľa energie a úsilia. No nevyhrala som ... 

Pán boh mi je svedkom že som to chcela zničiť a vypudiť s mojej hlavy, ale asi nie som na to dosť silná. Ana a Mia sa živia na mojej bolesti a tej mam veľa, to bude ten problém. 
Vždy keď ju na nejaký čas odstavím vráti sa a je znova silnejšia a pohlti ma ako vlna ...
TERAZ JE TO TU !!! 
A síce sa netopím ale plávam s ňou. 
Na noho zase hrdo nosím červený náramok. 
Denne som si dovolila 2 jedla, čo naj diétnejšie a naj nízkokalorickejšie. Čiže biely jogurt a banán. 
 
Nikto s môjho blízkeho okolia ani len netuší že v tom lietam zas. Každý z nich vie že mam PPP a každý ma tak trochu pozoruje a o to to mam ťažšie. Ale nikdy im to nepoviem. NEMÔŽEM ICH OPÄŤ SKLAMAŤ...
V práci je to v pohode tam som nikomu nepovedala o kapitole PPP. Nikto ani len nemá  tušenia a tak nikomu nepríde divne moje správanie. A tak to aj zostane. 
 
Lebo.
 
Na noho zase hrdo nosím červený náramok. 
 
JEDÁLNIČEK 27.03,2019
 
 
JEDÁLNIČEK 28.06.2019
 
JEDÁLNIČEK 29.03.2019
 
 
JEDÁLNIČEK  30.06.2019

○○○

Obdivuji tvou vůli

Dátum: 01.07.2019 | Vložil: Sugar

Otázkou je, co v tobě vzbuzuje tohle nutkání,proč jíš tak málo. Zřítkakdy to má reálně co dělat s tělesnou hmotností, spíše se stresem či špatnými vztahy, protože si kompenzuješ svou ztrátu kontroly v jiné oblasti právě kontrolou v jídle. S PPP bojovat lze, ale jen pokud víš, co ti to spouští, a pokud nemáš velké problémy v životě. Jinak taky obdivuju, že tolik dní v kuse dokážeš tak málo jíst. Sama mám zkušenosti s pravidelnými půsty, ale nikdy déle než jeden den,vyjímečně týden na 500-800 kCal. :)

xskinnyx.blog.cz

Dátum: 01.07.2019 | Vložil: Sim

čekala jsem, že na konci článku bude právě to, že se chceš už z toho dostat a jíst zdravě a pravidelně..:D :) já se z toho naopak dostala a nemůžu se do toho dostat zpět, což je ale na jednu stranu dobře.Jsem zvědavá na tvé jídelníčky, budou mou motivací :)

Pridať nový príspevok