6. Október DIÉTA SOUTH BEACH ZAČALA !!!

06.10.2014 14:57

Včera som začala študovať túto knihu pretože má 256 strán a len úvod má 86 strán. Ale zvládla som jediná vec ktorá ma štve je tá že nechápem prečo sa to volá diéta keď je to zmena životného štýlu už na celý čas, a nie obyčajná diéta na mesiac alebo dva mesiace. Páči sa mi že niesu tam nijaké podstatné pravidlá okrem toho čo musíte v PRVEJ FÁZE striktne vynechať. Sú to tieto potraviny. 

OVOCIE- V prvej fáze sú zakázané všetky druhy ovocia a ovocných štiav vrátane: bobuľového ovocia, broskýň, grapefruitu, hrušiek, jabĺk, marhúľ, žltého melónu.

ZELENINA- Červená repa, jamy, kukurica, mrkva, sladké zemiaky (bataty), zemiaky.

SYRY- Brie, eidam, plnotučné druhy.

ŠKROBY A SACHARIDY- V prvej fáze sú zakázané všetky škrobové potraviny vrátane: cereálií, cestovín, chleba, ovsenej kaše, pečiva a koláčov, všetkých druhov ryže.  

RôZNE- Alkohol všetky druhy.

HOVäDZIE MäSO- Hovädzie predné, rebrá, pečeň, ostatné tučné rezy.

HYDINA- Hus, kačica, slepačie krídla a stehná, hydinové výrobky. 

BRAVČOVÉ MäSO- Šunka varená v mede.

TEĽACIE MäSO- Teľacia hruď. 

Tieto potraviny sa vlastne musia ÚPLNE VYLÚČIŤ z jedálnička. ALE POZOR !!! LEN NA OBDOBIE 2 TÝŽDŇOV !!! To je vlastne tá prvá fáza 2 týždne. Za túto dobu by ste mali schudnúť cca od 3,6 až do 5,8 kg čo si myslím je pekné, a ak pridáte cvičenie môže to byť aj viac. O druhej fáze napíšem až sa ku nej dopracujem. A teraz vám napíšem potraviny ktoré ako je aj v knižke napísané môžete vychutnávať ! 

HOVäZDIE MäSO- Zadné stehno, roštenka, sviečková, iné chudé rezy. 

HYDINA (BEZ KOŽE)- Kuracie a morčacie prsia, mini kurča, morčacia slanina (2 plátky denne).

PLODY MORA- Všetky druhy rýb a mäkkýšov. 
BRAVČOVÉ MäSO- Chudá slanina, panenská sviečkovica, varená šunka. 
JAHŇACINA- Rebrá, stehno, iné chudé rezy.
TEĽACIE MäSO- Rezne zo stehna, sviečkovica, kotlety.
STUDENÉ MäSÁ- Len mäso bez tuku alebo s veľmi nízkym obsahom tuku.
SYRY (BEZ TUKU ALEBO NÍZKOTUČNÉ)- Cottage cheese s maximálnym obsahom tuku 1-2 %, čedar, feta, mozzarella, parmezán, provolone, ricotta, syrové korbáčiky, syrová náhrada smotany.  
ORECHY- 30 pistácií, 20 malých arašidov, 15 mandlí, 15 kešu orieškov, 15 polovíc pekanových orechov, 8 makadamových orechov, 2 PL arašidového masla. 
VAJCIA- Celé vajcia (ak vám lekár neodporúča ináč), vaječné bielky. 
MLIEČNE VÝROBKY- Cmar s maximálnym obsahom tuku 1%, mlieko s max. obsahom tuku 1%, biely jogurt bez tuku, nízkotučné sójové mlieko. 
TOFU- Mäkké, nízkotučné alebo ľahké druhy. 
ZELENINA- Artičoky, baklažán, brokolica, cuketa, ďatelinové výhonky, fazuľa, gaštany, huby (všetky druhy), kapusta, karfiol, lúpaný hrášok, paradajky, repa biela, hlávkový šalát (všetky druhy), špargľa, špenát, uhorky, zeler.
TUKY- repkový olej, olivový olej. 
SLADKÉ ODMENY-  Denný limit je 75 kalórií. Čokoládový prášok bez cukru, kakaový prášok, nanuky bez cukru, tvrdé cukríky bez cukru, umelé sladidlo, želé bez cukru, žuvačka bez cukru. 
 
Myslím že na diétu je tu oveľa viac potravín ktoré môžete jest ako tie ktoré sú zakázané. Ďalej sa mi páči že v tejto diéte je vždy po večery dezert. No poviem vám že už som taká plná po dnešku po tých 5 porciách že dezert nezvládnem ! A ešte sa mi páči to že je to celé také volnejšie že môžte jesť čo vám chutí z tých potravín ktoré sú povolené, ale je tu aj pár ukážkových jedálničkov ktorými sa môžete inšpirovať. 
 
JEDÁLNIČEK: 
R: Praženica z 2 vajíčok a cibuľkou. 
D: 18 vlašských orechov
O: Mozzarella a špenátové listy
OL: jeden list z čínskej kapusty a kúsok syra
V: Sójové mäso s omáčkou 2 listami šalátu, paprikou, a trochou syra 
 
Ja viem že to je dosť jedla ale je to tak napísane v tejto knihe je to zamerané na zdravé povolené potraviny a na to aby sme neboli hladný tak to skúsim za 2 týždne vyskúšania nič nedám. 
 
POHYB: 

Jillian Michaels 30 Day Shred: Level 1 - https://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

 

 

...

Jen tak

Dátum: 07.10.2014 | Vložil: Ko Ky

Držím ti moc palce, aby ti to pomohlo a,ať se někam dál posuneš a neděláš to nadarmo. :)

odpověď

Dátum: 07.10.2014 | Vložil: Ko Ky

neboj, brzy přidám i něco pro vegetariány :)

ovoce klido

Dátum: 06.10.2014 | Vložil: valanor.blog.cz

drzim moooc place, ale klidne bych do nejakyho ovoce kousla, jen ne banany. Ale treba jablka obsahuji latku, ktera potlacuje chut k jidlu.

:)

Dátum: 06.10.2014 | Vložil: Pusinka

Držím palce, snad po pomůže, taky nechápu, proč se tomu říká dieta :/ já bych ale bez pečiva a ovoce nepřežila ani 2 dny natož týden :/

Pridať nový príspevok