Čím horšie tým lepšie ? ...

02.09.2019 12:02

Mám začať jesť mäso ... 

Prvá odpoveď bola samozrejme NIE ! A nasledoval obrovský vzdor a plač. Moje námietky nepadli však na úrodnú pôdu. 
Je nepredstaviteľné čo som prežívala v hlave keď som si položila otázku, PREČO NEJEM MÄSO ? A ja som si nebola istá odpoveďou... Ja milujem zvieratá, všetky zvieratá ale je to naozaj ten jediný dôvod ? Nad touto otázkou som rozmýšľala celý týždeň ale márne. A tak som pochopila že asi tam bude aj niečo viac. Čo sa potvrdilo v sekunde keď som sa rozhodla znova jesť mäso. Zostalo mi hrozne zle... 
Je hrozne nefér že je normálne ak sa  niekto rozhodne stať vegán alebo vegetarián, ale u mňa/ u nás tam bude vždy tá možnosť toho že zase skĺzame niekam kam nechceme. Bohužiaľ teraz musím skloniť hlavu a robiť tak ako mi kážu i keď ja sama to tak necítim. Ja sama som sa obrala o možnosť byť veganka či vegetariánka. Ja sama nik iný ma o to neobral. 
No možno asi vo veľmi ďalekej budúcnosti stále existuje možnosť že by som sa stravovala ako vegetariánka alebo vegánka.  
Že vraj ČÍM HORŠIE SA BUDEM CÍTIŤ, TÝM TO JE V PODSTATE LEPŠIE. 
Ja viem je to totálne nezmyslené. A mám pocit že idem sama proti sebe, no opak je pravdou.
 Ale bohužiaľ asi je to tak. Už nemám moc na výber. Buď to skúsim takto alebo ja už neviem. 
A to som si myslela že vyhodiť váhu bude moja najväčšia obeta !!! :D 
No čo vám poviem ... Jem mäso. 
Poprosila som teda môjho veľmi dobrého kamaráta aby šiel so mnou na obed. Až tam som mu povedala že budem od neho potrebovať podporu. Lebo sama by som sa k tomu nikdy neodhodlala. A veru vám poviem bol skvelý, robil všetko preto aby som sa cítila čo najprirodzenejšie ako som len v danej chvíľke mohla. 
Bravčový rezeň s ryžou som pokorila tak na polovicu... 
Ale necítila som sa dobre ba naopak, cítim sa príšerne. 
A TAK TO MÁ NA ZATIAĽ BYŤ. 
ČÍM HORŠIE TÝM LEPŠIE. 
V hlave bojujem s veľa vecami... No nateraz je moja priorita stravovanie. 

Čím horšie tým lepšie ? ...

pretty-flower.blog.cz

Dátum: 03.09.2019 | Vložil: April

Ahoj, jesť veci ktoré sme si zakázali a odôvodnili to takými aj hentakými dôvodmi je veľmi ťažké. Ak sme na ceste dokázali "oklamať"aj seba - o to horšie. :/ Isto sa budeš chviľu trápiť, no nevzdávaj sa, vždy budeš mať moju oporu. :) A máš naozaj super kamaráta. :)

Pridať nový príspevok