Dnes som vyhodila tú sprostú váhu !!!

30.08.2019 15:16

(Moj blog od dnes naberie trochu iný smer. 

Už nechcem byť dievča čo chce byť za každú cenu chudé, UŽ CHCEM BYŤ DIEVČA KTORÉ JE ZDRAVÉ !!! 
Zopár starých článkov si tu nechám nech sú mi varovaním. )

Ráno, hneď ako som vstala a vyliezla z postele, postavila som sa na tú nenávidenú-milovanú váhu. 

Oh samozrejme že nie hneď ako som vstala, najprv treba ísť na WC, viete odľahčiť telo najviac ako to ide. A samozrejme vždy sa treba vážiť len nahá. Nesmela byť na mne ani len gumička či náušnice. 

Dávala som si záležať a preto som váženie opakovala 3 x na rôznych miestach v izbe, ak by náhodou povrch na ktorom váha stála bol nerovný mohlo by to skresliť výsledok. Čo som samozrejme nemohla dopustiť. Pretože to číslo pre mňa tak veľa znamená. 
Následne som tieto 3 merania spriemerovala a mala som číslo na ktorom som postavila celý svoj deň. 
To najdôležitejšie číslo v živote. 
Moju aktuálnu váhu. 
Ak bolo moja váha nižšia ako deň pred tým BOLA TO EUFÓRIA A DEŇ NEMOHOL BYŤ LEPŠÍ !!!
Ak to číslo bolo rovnaké ako včera NÁLADA OSTALA NEUTRÁLNA NO VIAC SA NAKLÁŇALA KU ZLEJ, AKO TO ŽE SOM NESCHUDLA ?!!! 
A nakoniec to najhoršie ... Ak bola váha vyššia ako včera ... CELÝ DEŇ BOL V PI*I ... DEPKA ... 
 
To číslo ma naozaj ovláda/lo !!! 
To číslo má obrovskú moc, je to v podstate veliteľ. A ak už v živote nemáte žiadne iné istoty to číslo vám určite nebude klamať, ukáže vám aká je realita. 
NEJDE VŠAK O TO ČO VIDÍTE ZA ČÍSLO ALE O TO AKO VÁS TO OVPLYVNÍ.
A u mňa to už znova raz zas skĺzalo niekam kam nechcem... 
 
Po slovách môjho psychológa "JA SI MYSLÍM ŽE BY STE TÚ VÁHU MALA VYJEB*Ť DOPI*E. " Som sa prinútila ju naozaj vyhodiť. 
Dnes ráno namiesto rutinného váženia som váhu strčila do tašky a šla so mnou na výlet. Celú cestu som váhala a rozmýšľala. Ale spravila som to ! Pri prvom kontajnery som TÚ VÁHU VYJEBA*A !!! 
No pravdu povediac nebolo mi lepšie :) Bolo mi horšie... 
Ale nateraz to tak bude... 
 
A TO SOM EŠTE NEVEDELA ŽE BUDEM MUSIEŤ ZNOVA ZAČAŤ JESŤ MÄSO ... 
 
 
 

 

Dnes som vyhodila tú sprostú váhu !!!

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok