„Len“ vysadenie čokolády jej pomohlo zhodiť zázračných 30 kíl!

21.02.2014 09:58

 Štyridsaťdva ročná Angličanka Tracey Burton bola reálne závislá na sladkom. Za večer bez problémov zjedla 5 čokoládových tyčiniek. Týždenne prijala len z toho neuveriteľných 11 tisíc kalórií. Keď sa ručička váhy blížila k 100, vysadila sladkosti. A výsledok? 30 kíl ihneď dole?!

Čokoláda v malom množstve nie je škodlivá. Aj keď sa to na prvý pohľad nezdá, ale obsahuje bielkoviny, riboflavín a tiež antioxidanty. Horká čokoláda obsahuje týchto antioxidantov dvojnásobne viac než mliečna. Obľúbená mliečna čokoláda má v sebe množstvo cukrov, nasýtených tukov a veľa kalórií. A čo sa stane, keď to s čokoládou preženiete?
 
Tracey Burton je živým príkladom toho, že závislosť na čokoládových tyčinkách naozaj existuje a výsledok je poriadne šokujúci. Porovnajte si 42-ročnú Tracy v čase závislosti na kalorických čokoládových tyčinkách a po odhodlaní sa ich vzdať. Rozdiel je až 30 kíl, pričom na pohľad sa niektorým môže zdať ešte väčší.

 

„Vždy, keď som mala zlý deň alebo som bola v strese, hľadala som útechu v čokoláde,“ otvorene priznáva Tracey, ktorá na svoj vek v tom čase rozhodne nevyzerala. Zarážajúce je, že tento zlozvyk jej úplne zatienil pohľad na sebe i na svet. Sama si vôbec neuvedomovala, že priberá viac a viac a že táto životospráva jej môže v konečnom dôsledku uškodiť aj z hľadiska zdravotných problémov.
 
Spamätala sa, keď sa jej raz dostala do rúk fotografia z rokovania, na ktorej „zrazu“ videla svoje telo. „Pozrela som sa na obrázok a rozplakala som sa. Neuvedomila som si, ako ďaleko som až zašla. Nemohla som uveriť, aká veľká som na nich bola,“ s odstupom času prezrádza pre dailymai.co.uk Tracy. Ako sama priznala, prehovorila o tom, aby bola príkladom pre ostatné ženy, ktoré chcú zmeniť svoj postoj a vedia, že môžu ovplyvniť svoju váhu.


 

...

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok