Únava

03.07.2019 06:00

Je asi normálne že som unavená, a tak som včera skoro celý deň len polihovala a spala. Ak to ma byť akási daň za tie schudnuté kilá tak prosím. 

Mňa už nezastaví nič !!! 
Nič !!!
 
Dnes a zajtra pracovne. A s piatka na sobotu idem na stanovačku. Uvidím ako to u stojím. 
Budem sa snažiť pridávať na blog. No ak by som tu pár dní nebola. Vecte že sa vrátim. 
 

JEDÁLNIČEK 02.07.2019

Únava

https://meandmybestfriend.blog.cz

Dátum: 03.07.2019 | Vložil: Wolfy

Tak toto poznám. I já mám dny kdy jsem schopná celý den proležet absolutně bez energie. Ale ani to nás nezastaví. Nesmí ;) jinak stanovačku si užij a trošku se odreaguj ať máš pak spoustu sil na pokračování. Drž se :) Wolfy

a girl has no name

Dátum: 03.07.2019 | Vložil: healthy-body.blog.cz

Já jsem pořád unavená i bez hubnutí :D

Soucítím

Dátum: 03.07.2019 | Vložil: Sugar (postni-strava.blog.cz)

Soucítím s tebou, dneska jsem hrozně unavená, v noci jsem nespala. :( Dala jsem si červené víno a usnula až v 6 a spala do 7:30 :(

Pridať nový príspevok