Váha

09.07.2019 06:00

Hmmm neviem či už mi šiši úplne ale zdá sa mi ako keby si so mňa moja váha uťahovala. Raz ukazuje tak a raz tak. A síce sú to malé rozdiely ale vôbec sa mi to nepáči.

Ja viem že tie rozdieli môžu byť spôsobené tým že sa vážim každý deň. (Áno viem že to je bezpredmetné a choré ale je to moja závislosť :)).
Tak isto na to má asi vplyv aj nerovný povrch podlahy.
A v neposlednom rade asi už baterky nebudú najlepšie. 
A teda jednoznačne kupujem nové baterky a budem sa vážiť len na jednom mieste v izbe. 
Hádam si tak pomôžem. 
 
Dnes som konečne objavila aj tie bezlaktózové a sójové náhrady mliečnych výrobkov a teda si troška spestrím jedálničk. 
 
Tento týždeň chcem začať chodiť aj do posilky aspoň 2x do týždňa tak aj to sa veľmi teším. 
 
A tak nejak pomaličky :) Držte sa mi !!! 
 
JEDÁLNIČEK 08.07.2019

Váha

Hanka

Dátum: 09.07.2019 | Vložil: proskinny.cz

Já teď vůbec nechodím do fitka, hlavně že mám zlaté členství. Jenže teď se dá v klidu chodit venku tak naco ztrácet čas převlíkáním a sprchou ... Hodně výdrže s fitkem :)

Pridať nový príspevok