↓↓↓

12.07.2019 07:40

Včera a predvčerom moja strava nebola ideálna... Ale nebolo to žiadne nechutné veľké mastné obžerstvo. Pohybovala som sa okolo 300-400 kcal a teraz som mohla zjesť okolo 1000 kcal. Nevešám hlavu dolu. 

Idem jednoducho ďalej. 
Mám pred sebou dlhý pracovný víkend tak sa majte krásne a oddychujte. :) 

↓↓↓

Rada

Dátum: 29.11.2021 | Vložil: Anonym

S ANOU jsem teprve na začátku ale spíše přibírám, kdy začnu hubnout nebo co dělám špatně? Děkuju za odpověď.

Pomoc

Dátum: 04.06.2021 | Vložil: neznamaja215

Ahojte,síce neviem či tato skupina je ešte aktívna ale ak áno tak mi prosím napíšte email ktorý mám v mene s radami ako rýchlo účinne schudnúť v čo najkratšiom čase. Budem Vám veľmi vďačná či dievčatá alebo aj chlapci

pretty-flower.blog.cz

Dátum: 01.09.2019 | Vložil: April

Ahoj, pod tvojim posledným článkom mi nejde pridať koment tak hádam si to všimneš aj tuto. Gratulujem, viem ako veľmi nás to číslo vie o vládať. Neraz som sa zobudila spokojná, cítila som sa lepšie ako včera, no váha ukázala o 2 deká viac ako včera a bum, depka. :/ Preto sa síce vážim, no viac sa orientujem podľa oblečenia v skrini "do ktorého raz schudnem" a pokrokoch v mojich zvykoch v stravovaní a cvičení. Nech sa ti darí, vždy budeš mať moju podporu! April

blog

Dátum: 29.08.2019 | Vložil: pretty-flower.blog.cz

ahoj, vrátila som sa na blog, budem rada ak sa ozveš :)

Nový blog

Dátum: 04.08.2019 | Vložil: Loretta (skoda-mluvit.blogspot.cz)

Ahoj, založila jsem si nový blog a ráda bych spřátelila :) Kdyžtak se mi ozvi <3

Pro ana server

Dátum: 20.07.2019 | Vložil: Řekni Ano Aně

FUTURE BUTTERFLY - budoucí největší pro-ana komunita na geniální aplikaci Discord!
Chat s dalšími příznivci, thinspo, kalorie jídel, možnosti spalování kalorií a další!
Hlavně pro ČR, ale nejen!
Šiřte dál mezi ostatní!

Vstup:
https://discord.gg/SyKsZq2

:-)

Dátum: 16.07.2019 | Vložil: Loretta (moments-of-happiness.blog.cz)

Obdivuju, jak se držíš, mně to poslední dobou moc nejde :/

Sorka

Dátum: 13.07.2019 | Vložil: Meavinka

Ahojky, super den! Soráč, že reaguju poměrně pozdě, už na blog moc nechodím, není na to čas, ale ráda se budu chodit dívat sem.

Hezký víkend

Dátum: 12.07.2019 | Vložil: Sugar (postni-strava.blog.cz)

Ono není 400 kalorií jako 400 kalorií, že. Buď si dáš 2 saláty obložené rajčaty a k tomu nějaké kuře, krevety, vajíčka nebo cizrnu, k tomu rýžový chlebík a vejdeš se pod 400, nebo si dáš 4 lžíce nutelly a máš strejně kalorií a jídlo žádné. :-) Tak ať ti to v práci rychle utíká. :-*

Pridať nový príspevok