♥♥♥

05.07.2019 08:10
- 0,6 Kg 
 
CELKOVO - 8 Kg
 

Som sama zo seba priam UDIVENÁ ako dobre mi to so stravovaním ide. Isteže už mám aj plán B ! Som si plne vedomá že ¨HLADOVAŤ¨ sa nedá donekonečna. Vlastne... Dá ale to nebude môj prípad. Každopádne nateraz budem jesť MINIMUM čo to len pôjde. 

I keď mi to trošku komplikuje moje včerajšie zistenie. Pani Dr. mi volala že mám intoleranciu na laktózu. Ach ja taký milovník mlieka. Ale na druhej strane ako vegetarián to vidím pozitívne. 
Som si plne vedomá všetkého okolo takejto stratégie chudnutia... Ale to nejako vyriešim, zatiaľ to cítim proste takto. 
Už by som chcela počuť tú krásnu vetu !!!
NESCHUDLA SI ?!?!?!
Bože to je pre mňa ako hudba ! Ale verím že aj to príde. Ja na sebe nevidím žiadnu zmenu... Ale časom hádam. 
 
♥♥♥Mala by som na Vás takú otázočku. Čo si myslíte o Cocacole ZERO a LIGHT ? Myslíte že naozaj neobsahujú cukor a majú také malé množstvo kcal ? Veď to snáď nie je ani možné. ♥♥♥
 
JEDÁLNIČEK 04.07.2019
PS: Dnes okolo obeda vyrážam už na tú stanovačku a vrátim sa až v nedeľu. Tak budem asi off ale článok pridám hneď ako sa dostanem k PC :) Počkajte ma zatiaľ :) A držte sa mi :) 
 

♥♥♥

proskinny.cz

Dátum: 06.07.2019 | Vložil: Hanka

CC zero mám radši než light, ale ještě víc mám ráda Pepsi MAX. A ano, jsou bez kalorií, jen teda obsahují sladidla která ve větším množství poškozují mozek. Já osobně na to dlabu, neb zas tak moc ji už nepiju, spíš nárazově.

Gratuluji k pokroku, já myslím, že dlouho ti nikdo nic neřekne, protože závist! Spousta lidí tě nepochválí, ale řeknou třeba "nejsi nemocná" nebo tak, nechápu...

Wolfy

Dátum: 05.07.2019 | Vložil: https://meandmybestfriend.blog.cz

Úžasné. Obrovská gratulace!!!! Každé deko dolů se počítá. Jsem na tebe pyšná jak skvěle to zvládáš :)))) ohledně té coly -jsou tam použita umělá sladidla, které nemají tolik kalorií, takže asi bych se toho nebála. Jinak si užij stanovačku a brzy se nám vrať ;) ❤❤❤ Wolfy

Pridať nový príspevok