- 7,4 Kg

04.07.2019 07:36

- 0,7 kg

CELKOVO - 7,4 kg 
 
Včera v práci bolo toľko roboty... myslela som si že to nedám. Stále som len zývala a motala sa mi hlava ... Dnes tu budem sama takže to už duplom neviem ako to dám. Ale dám nič iné mi neostáva. 
Včera keď som šla domov s práce asi 15 min. som čakala pri McDonalde a poviem Vám bola som ako zhypnotizovaná tou vôňou. Ale prdím aj celý McDonald ja chcem schudnúť ! 
Kolegyňa sa ma vypytovala ty nič neješ Anička ? Reku jem ... A už to šlo ... Klamstvá. Ale inak to nejde... 
 
JEDÁLNIČEK 03.07.2019
 
 

- 7,4 Kg

Hello

Dátum: 04.07.2019 | Vložil: Amy

Téda, to je mazec. Máš můj respekt 7,4 dole není jen tak. Ale můžeš jíst i víc (samozřejmě ne McD) a hubnout - a nebude se ti motat hlava :D
Btw. ráda bych spřátelila, jdu si tě přidat do oblíbených

https://alfabetaomegana.blog.cz/

Pridať nový príspevok