Stagnujem

10.07.2019 08:21

Ach tá hlúpa váha sa mi zastavila. Ale ja to dobre poznám. Chce to strpenie a ona sa zas pohne. Snažím sa to brať ako nejakú skúšku. Kto s koho. 

 
Včera v práci mi kolegina vraví 
"ANIČKA VŠAK TY SI DNES EŠTE SKORO NIČ NEJEDLA... URČITE SI HLADNÁ !!! ALEBO ČO CHUDNEŠ ??? "
No a viete ja mám PPP už 8 rokov a nejak netúžim po tom aby sa o tom niekto v práci dozvedel... Viem ako by ma potom pozorovali a to je to posledné čo chcem... 
Ponúkla mi jej obed takú ryžu zo zeleninou... Zjedla som to.... Brala som to ako investíciu do budúcna, že už si nebude myslieť že držím diétu... 
 
JEDÁLNIČEK 09.07.2019
 
 
 

Stagnujem

Wolfy

Dátum: 11.07.2019 | Vložil: https://meandmybestfriend.blog.cz

Jej moja, to mě mrzí....ale přesně jak píšeš. Když se to stane mě beru to jako test. Tělo se chce přesvědčit jestli to opravdu chceš a nebo to při prvním problému vzdáš. I já měla takové období kdy váha stála, nedejbože tam bylo o něco víc než předešlý den. A s těmi lidmi okolo to je vždy problém. I já si musím před přítelem občas něco nezdravého dát aby nepojal podezření. Takže hlavu vzhůru, jde ti to skvěle a drž se ❤ Wolfy

Odpověď: Můj aktuální jídelníček

Dátum: 10.07.2019 | Vložil: Elena S.

To je právě sranda, já taky ne moc ráda vařím a nejsem ochotná tomu obětovat víc než půl hodiny. Dělám si večeři + oběd zároveň (všimni si, že většinou jím to samé večer a druhý den na oběd) a nedělám nic složitého. :-) Ale vidím, že nejíš, tak tě to asi nemusí trápit. :-D

Jinak díky za support! Nejsem fanda nejedení, tak nevím, jak někoho takového podpořit, ale respektuju to a držím pěsti!

Váha se pohne. ;-) Jak říkáš, chce to trpělivost nebo změnu v jídle/pohybu.

To se rozjede :)

Dátum: 10.07.2019 | Vložil: Sugar (postni-strava.blog.cz)

Upřímně, pokud sis dala 1 oběd, tak to "nezamaskuje," že skoro nejíš. Když už si někdo všiml, tak si bude všímat dál. Ale otázkou je, jestli chceš víc zhubnout nebo víc dělat, že nehubneš. Už jsi dospělá a nemáš to zapotřebí. Hubnout si můžeš, kdy chceš. :)

Pridať nový príspevok